vatandust1

 

دکتر مسعود میرزائی سرپرست دانشگاه در حکمی، دکتر محمدعلی وطن دوست عضو هيات علمي گروه آموزشی فلسفه و حكمت اسلامی را به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

بسمه تعالی

جناب آقای دكتر محمدعلی وطن دوست حقيقی مرند

عضو محترم هيات علمي گروه آموزشی فلسفه و حكمت اسلامی

سلام عليكم؛

دانشگاه فردوسی مشهد كه مفتخر است در سايه‌سار عالم آل محمد (صلی الله عليه و آله و سلم) ريشه دوانده و قد كشيده است، بيش از هفتاد سال مهد مجاهدت علمي و سكوی پيشرفت انديشه‌محور دانش و فن‌آوری بوده و با همت دانشمندان جوان و نخبگان پرتوان در آستانه تحولی مهم است تا در دوران گام دوم انقلاب، الگوی دانشگاه تمدن‌ساز ايرانی-اسلامی باشد.

بر اين اساس و نظر به تعهد، تجربه، توانمندی و سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی، بعنوان «سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی و سرپرست معاونت دانشجويی» دانشگاه منصوب مي‌شويد. به جد انتظار می‎رود در راستای تحقق سند دانشگاه اسلامی، ماموريت‎هاي اين دو حوزه را محقق سازيد كه مهم‌ترين آنها بدين شرح است:

۱. تحليل وضعيت فرهنگی و اجتماعی موجود در دانشگاه و برنامه‌ريزی برای ارتقاء آن از طريق روش‌های نوآورانه و با مشاركت همه واحد‌های دانشگاه

۲. ارائه خدمات و نظارت مستمر بر فعاليت‌های دانشجويی در حوزه‌هاي رفاه و سلامت، مشاوره و تربيت بدنی با رويكرد حفظ كرامت انسانی و تلاش براي افزايش كيفيت و تنوع خدمات

۳. ساماندهی فعاليت‌های داوطلبانه و فوق‌برنامه در جهت تحقق اهداف اسناد بالادستی

۴. طراحی و اجراي الگويی مناسب برای افزايش مسئوليت‌پذيری دانشجويان و مشاركت ايشان در مديريت دانشگاه

۵. همكاری و هم‌افزايی با نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری و معاونت آموزشي در راستای تحول دروس معارف و تحول در علوم انسانی

اميد است دو حوزه فرهنگی-اجتماعی و دانشجويی دانشگاه با به كار گرفتن تمام توان و ظرفيت، در جهت اهداف مشخص شده حركت كند. از درگاه خداوند متعال، توفيق شما و كليه همكاران محترم را در انجام امور محوله خواستارم.

📌مهم ترین سوابق مدیریتی دکتر وطن دوست:

- مدیر فعالیت‌های فرهنگی و داوطلبانه دانشگاه

- رئیس گروه مطالعات و برنامه ریزی فرهنگی دانشگاه